שקד: "מעריכה שזו הקדנציה האחרונה של נתניהו; סביר לפרסם המלצות יועמ"ש כעת"

    איתי גדסי No Comments on שקד: "מעריכה שזו הקדנציה האחרונה של נתניהו; סביר לפרסם המלצות יועמ"ש כעת"

    שרת המשפטים איילת שקד סיפקה היום כותרות משמעותיות בכל הנוגע להמשך כהונתו של ראש הממשלה: "הוא כבר לא איש צעיר ואי אפשר לדעת מה יעלה בחקירות" | וגם: "תיק האוצר תמיד עניין אותי" | ומה הגיבו בליכוד?

    נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים איילת שקד שוחחה היום (שני) בועידת גלובס והתייחסה למצב הפוליטי ולחקירות נתניהו.

    "אני מעריכה שזו תהיה הקדנציה האחרונה של ראש הממשלה", אמרה, "מכיוון שהוא לא צעיר ויש חקירות ואנחנו לא יודעים מה יקרה עם החקירות".

    שקד הוסיפה: "אני כל הזמן אומרת שאני מקווה מאוד שיסגרו את התיקים שלו ונוכל לחזור ולתפקד כרגיל ולא נצטרך להידרש לכל מיני שאלות".

    באשר לשאלה המוסרית בדבר פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, אמרה שקד: "אני חושבת שחודש – חודשיים לפני הבחירות זה לא נכון לעשות כי זה יכול להשפיע משמעותית. אם הוא היה מפרסם עכשיו זה עוד סביר".

    כשנשאלה לגבי שאיפות פוליטיות עתידיות אמרה שקד: "תיק האוצר תמיד עניין אותי".

    במפלגת הליכוד מיהרו להגיב לדבריה של שקד ואמרו: "הפיצולים של בנט ושקד מביאים מפלגות ימין על סף אחוז החסימה ומרסקים את גוש הימין בדרך להמלכת ממשלת שמאל. הם לא למדו את הלקח מבחירות 92', כשהימין ריסק את עצמו לרסיסי מפלגות ובכך הביא לעליית ממשלת שמאל ולאסון אוסלו. מי שירה בנגמ"ש בבחירות 2015 ומאז השתמש וזרק את הבית היהודי, יורה בכל גוש הימין בבחירות 2019 במטרה להעביר את המנדטים מימין לשמאל לחיקו של "האח" יאיר לפיד. לא סתם לפיד היה הראשון לברך אותם. מי שרוצה ממשלת ימין בטוחה חייב להצביע רק לליכוד בראשות נתניהו".



    0 תגובות